شیلنگ فلکسیبل خرطومی استیل

شیلنگ فلکسیبل خرطومی استیل از محصولات و لوله های تولید شده در شرکت یاوران صنعت میباشد. این لوله ها را میتوان در حجم و تعداد مختلف سفارش داد و با بهترین قیمت و کیفیت تحویل گرفت. یاوران صنعت به عنوان تولید کننده انواع لوله و اتصالات فلزی و غیر فلزی آماده عرضه انواع لوله خرطومی فلکسیبل نسوز نیز میباشد. که این لوله مانند خرطومی استیل است با این تفاوت که جنس آن از روکش پلاستیک نسوز است.

شیلنگ فلکسیبل خرطومی استیل با روکش

شیلنگ فلکسیبل خرطومی استیل 321 سایز “2 یک حلقه به طول ۱۳۲ متر  مارک زک ایتالیا (اروپایی) این فلکسیبل برای گازهای ترش واحد های گندله سازی و واحد احیا استفاده می شود و علاوه بر آن دارای جداره قوی و مقاوم می باشد. دراری روکش نسوز و مقاوم فلزی است. این لوله ها در دماهای زیر صفر و بالای صد کاملا مقاوم بوده و هیچگونه آسیبی نمیبیند. تحمل فشار بالا در صنایع گاز از طریق این لوله ها امکان پذیر است.  این شیلنگ در سایز یک اینچ هم موجود می باشد.

کاربرد لوله فلکسیبل خرطومی استیل

این شلنگ به دلیل مقاومت در برابر خوردگی ، انعطاف پذیری بالا ، تحمل فشار زیاد و… در برای انتقال سیالات صنعتی کاربد دارد. در صنایع گاز برای عبور گازهای ترش کاربرد داردو برای مکان هایی که عبور لوله مشکل است از این شینگ های فلکسیبل استفاده میشود.

برای اطلاعات قیمت تماس بگیرید.

مزایای شیلنگ فلکسیبل خرطومی استیل

با توجه به ویژگی های منحصر بفرد این نوع شیلنگ در مقابل سایر مدل ها استفاده از آن گسترش یافته و بسیاری از صنایع مانند صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و… در اتصالات خود از شیلنگ فلکسیبل خرطومی استیل استفاده می کنند. از مزایایی که این شیلنگ در مقایسه با سایر شیلنگ ها داشته و آن را بسیار مورد توجه صنعتگران قرار داده است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. باتوجه به روکش بسیار مقاوم این نوع شیلنگ از آن به منظور انتقال انواع گسترده ای از سیالات استفاده می شود. تمامی سیالات اسیدی و غیر اسیدی و مایعات و گازها را می توان با خیالی آسوده توسط این نوع شیلنگ به محل موردنظر منتقل کرد.
  2. شیلنگ فلکسیبل خرطومی استیل قابلیت تحمل درجه حرارت های متفاوتی را داشته و در دماهای بالا دچار مشکل نشده و تغییر حالت نمی دهد. دمای قابل تحمل این شیلنگ را می توان دمایی ما بین 200 تا 900 درجه سانتی گراد در نظر گرفت. همچنین در شرایط نامناسب محیطی و در مکان هایی که دمای خارجی آن بالا می باشد می توان از این شیلنگ استفاده نمود.
  3. جنس این نوع شیلنگ به گونه ای است که در برابر شعله مستقیم و در هنگام آتش سوزی مقاوم می باشد.
  4. این نوع لوله ها به دلیل انعطاف پذیری بالا مناسب مکان هایی هستند که دسترسی به آن ها سخت بوده و هیچ یک از اتصالات دیگر را نمی توان مورد استفاده قرار داد.
  5. نصب راحت و امکان باز و بسته کردن مداوم شیلنگ بدون آسیب رسیدن به آن از دیگر ویژگی های این شیلنگ می باشد.
  6. این لوله ها ارتشاعات وارده به خط را جذب کرده و مانع از انتقال آن به سایر بخش ها می شوند.

با توجه به مزایای ذکر شده در بالا لازم است در هنگام خرید، یک شیلنگ با کیفیت خریداری کنید که تمامی این مزایا را داشته و بتواند به خوبی برای شما کار کند.شرکت یاوران صنعت فولاد سپاهان مفتخر است تا به شما عزیزان اعلام دارد که توانسته است با استفاده از پیشرفته تجهیزات و دستگاه های خود با کیفیت ترین اتصالات هیدرولیک،شیلنگ های فلکسیبل خرطومی استیل، بست فشارقوی و… را تولید کرده و آماده ارائه هر گونه خدمات به مشتریان خود می باشد.

قیمت شیلنگ فلکسیبل خرطومی استیل

قیمت شیلنگ فلکسیبل خرطومی استیل با توجه به نوع و تعداد روکش و کیفیت ساخت متفاوت می باشد و هر یک از شرکت های تولید کننده قیمت متفاوتی را برای آن در نظر میگیرند. تولیدکنندگان متفاوتی هستند که این محصول را تولید و به بازار عرضه کرده اند اما نکته قابل توجه آن است که در هنگام خرید حتما از یک شرکت معتبر خرید خود را انجام دهید تا محصولی با کیفیت را تهیه کرده و هزینه صرف شده برای آن به هدر نرود و مجبور به خرید مجدد و دوباره کاری نشوید. گروه صنعتی یاوران صنعت فولاد سپاهان از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان انواع بست فشارقوی، شیلنگ های فلکسیبل با روکش نسوز، اتصالات هیدرولیک و… می باشد که توانسته است با تجربه چندین ساله خود در این حوزه و با در دست داشتن کادری مجرب و حرفه ای بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار را تولید کرده و به مشتریان خود عرضه دارد. شما عزیزان می توانید به منظور خرید یک محصول با کیفیت و با قیمت درب کارخانه این محصول پر مصرف را از ما تهیه کنید. کارشناسان متخصص این مجموعه آماده ارائه هرگونه مشاوره به مشتریان خود می باشند. جهت ارتباط با کارشناسان و دریافت مشاوره و ثبت خرید خود کافی است از طریق شماره های درج شده در سایت با ما در تماس باشید.

نکات قابل توجه در هنگام نصب شیلنگ فلکسیبل خرطومی استیل

گذشت زمان می تواند عمر این نوع شیلنگ های مقاوم را کاهش بدهد. به منظور آن که به توان عمر آن ها را افزایش داده و به صورت بهینه تری از آن ها استفاده کرد لازم است به برخی نکات در هنگام نصب این نوع شیلنگ ها توجه شود.این نوع شیلنگ ها در برابر حرارت بسیار مقاوم بوده و می توانند انواع سیالات را از خود عبور دهند با این وجود مقاومت آن ها در برابر نیروهای پیچشی و چرخشی کم بوده و به این منظور طراحی نشده اند. در نتیجه لازم است به منظور افزایش طول عمر شیلنگ از پیچ خوردگی آن در زمان نصب و حین استفاده جلوگیری شود تا دچار خرابی زودرس نشود. در نتیجه لازم است در هنگام نصب از دو آچار استفاده شود و با یک آچار جلوی پیخوردگی شیلنگ گرفته شود و با آچار دیگر شیلنگ در محل مورد نیاز متصل شود. همچنین می توانید از زانویی در جهت جلوگیری از خمیدگی شدید شیلنگ در هنگام نصب استفاده کنید.