آشنایی با انواع شیلنگ های صنعتی

مقدمه

یاوران صنعت عرضه کننده انواع شیلنگ های صنعتی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت می باشد.

استفاده از انواع شیلنگ ها در صنایع بسیار کاربرد دارد ما در این مقاله شما را با دو نوع بسیار کاربردی از شلنگ ها آشنا خواهیم کرد.

امروزه استفاده از شیلنگ هیدرولیک کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد که این به دلیل بر خورداری از مزیت های فراوانی است که این نوع از شیلنگ ها از آن برخوردار هستند .

از آن جا که استفاده از این نوع شیلنگ ها در محیط های پر خطر بسیار زیاد هستند  لایه ی بیرونی آن ها طوری طراحی شده است که در برابر آتش ، مواد شیمیایی و … مقاومت داشته و از ماندگاری بالایی بر خوردار باشند .

شیلنگ های هیدرولیک تحت فشار بالا کار می کند و وظیفه آن ها انتقال سیالات است .

اجزای ساختار شیلنگ های صنعتی

سه قسمت اصلی ساختار شلینگ هیدرولیک را تشکیل می دهد ، لوله ایی که قرار است مایع از آن عبور کند از سیم های تابیده شده و یا نخ هایی که مسحکم هستند تشکیل شده است .

لایه ایی که محافظ بیرونی است باید در برابر انواع مواد شیمیایی ، روغن ها و هوا مقاومت بالایی داشته باشد تا در هنگام تماس با این مواد آسیب نبیند و مقاومت و ماندگاری خود را از دست ندهد .

شیلنگ هیدرولیک

شیلنگ های هیدرولیک نیاز به مراقبت دارند چرا که عوامل بسیار زیادی می تواند به شیلنگ ها آسیب برساند مانند ، خم کردن ، خراشیده شدن سطح شیلنگ ها ، کشیدن و … می تواند بر روی مقاومت و ماندگاری شلنگ ها تاثیر گذار باشد .

شیلنگ های صنعتی مانند شیلنگ های هیدرولیک وظیفه ی انتقال سیالات را بر عهده دارند با این تفاوت که شیلنگ های صنعتی نسبت به شیلنگ های هیدرولیک فشار پایین تری را قادر هستند تحمل کنند .

کاربرد شینگ صنعتی

کاربردی که برای شیلنگ صنعتی وجود دارد بسیار گسترده و وسیع است از انتقال مواد گازی و نفتی گرفته تا کارهای ساختمانی و … می توان از شیلنگ  صنعتی استفاده کرد .

که استفاده از شیلنگ های صنعتی در صنایع مختلف با توجه به کاربردی که دارد متفاوت خواهد بود.

شیلنگ های صنعتی دارای کاربری زیادی هستند  و در تنوع طیفی بالایی دارند مانند شیلنگ بنزین ، شیلنگ نخ دار و …

استفاده از شیلنگ های صنعتی در صنایع مختلف ، کمک بسیار زیادی به صنعت کرده است و باعث شده  که کارها سریع تر انجام گیرد و روند انجام کارها با موفقیت بهتری همراه باشد .

لازم به ذکر است که اشاره شود شیلنگ های صنعتی بر اساس نوع صنعت متفاوت خواهند بود که بعضی از این شیلنگ ها برای عبور مواد نفتی گزینه ی مناسبی هستند، برخی از آن ها برای مواد روغنی و گروهی دیگر برای حمل مواد شیمیایی مناسب هستند .

شیلنگ هیدرولیک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *